اپن کارت یک فروشگاه ساز عالی و رایگان است که با ظاهری بسیار جذاب و کاربرپسند نوشته شده که باعث می شود فروشندگان بتوانند به آسانی و بدون نیاز به دانش کد نویسی، یک فروشگاه اینترنتی کامل و در عین حال قدرتمند را ایجاد نموده و از آن برای کار و تجارت خود در اینترنت استفاده نماید.

برای استفاده از تمامی امکانات سیستم مدیریت محتوای اوپن کارت و جلوگیری از بروز مشکلاتی نظیر کندی سرعت در نمایش سایت و یا بروز تراکنش های ناقص در زمان خرید کاربران سایت، لازم است که سرویس میزبانی یا هاست شما کاملاً با این فروشگاه ساز قدرتمند سازگار باشد. هاست اپن کارت  کاملاً بر پایه کانفیگ php مورد نیاز این فروشگاه ساز تنظیم شده است که بهترین گزینه جهت میزبانی سایت های فروشگاهی است. در تمامی پلن ها امکان نصب رایگان و آسان OpenCart وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است که با توجه به همکاری تیم نرم افزاری AKO ، اولین نماینده رسمی اپن کارت در ایران ، براحتی میتوانید مشکلات و موارد امنیتی یا در بخش توسعه درخواست های خود را ارسال نمایید تا در اسرع وقت توسط مجرب ترین توسعه دهنده گان opencart پاسخ دریافت نمایید.

در هاست های اختصاصی تمام موارد مورد نیاز سیستم opencart از نسخه 1 تا تسخه 4 اپن کارت دیده شده و میتوانید با php 5.6  تا 8.1 تمام امکانات را با هم داشته باشید.

بهترین وب سرور برای هاست opencart لایت اسپید بوده که میتوانید بهترین خروجی سرعت را از آن دریافت نمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید پکیج های هاست ویژه  را مشاهده نمایید.